مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 فروردین 1397 ساعت 20:562018-03-21سياسي

دستان توانای جوانان بسیاری از گره ها را می گشاید


امروز مردم مشهد و مشتاقان در دیگر نقاط کشور عزیزمان، امت اسلامی ایران می خواهند نقشه راه کشور و نظام را در سال جدید از لسان مقتدای خود بشنوند که جای خوشبختی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، حجت الاسلام سید ابراهیم رییسی در مراسم ویژه سخنرانی رهبر معظم انقلاب در حرم مطهر رضوی، ضمن تسلیت شهادت امام هادی (ع)، اظهار کرد: چهار بهار برای ما و جمع حاضر که هرکدام از این بهارها، جای شکر، حمد و سپاس خداوند متعال دارد، اول بهار ماه رجب، بهار عبادت و بندگی خداست، دوم، بهار زیارت در ماه رجب، زیارت حضرت ثامن الحجج (ع)، سوم بهار طبیعت و چهارم، بهار ولایت.

وی ادامه داد: امروز مردم مشهد و مشتاقان در دیگر نقاط کشور عزیزمان، امت اسلامی ایران می خواهند نقشه راه کشور و نظام را در سال جدید از لسان مقتدای خود بشنوند که جای خوشبختی است که سخنان راهبردی انقلاب اسلامی را در جوار بارگاه رضوی استماع می کنیم.

تولیت آستان قدس رضوی اضافه کرد: افتخاری برای بنده به عنوان خادم این آستان مقدس و همه خادمان این آستان نورانی، مردم مهمان نواز و میزبانان عالی قدر زائران حضرت رضا (ع) در مشهد مقدس و همه علما، بزرگان که امروز میزبان رهبر معظم انقلاب اسلامی باشیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستان توانای جوانان بسیاری از گره ها را می گشاید

دستان توانای جوانان بسیاری از گره ها را می گشاید