مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 فروردین 1397 ساعت 20:012018-03-21سياسي

آیت الله ناصری: مسؤولان در به کار گرفتن استعدادهای داخلی از هیچ تلاشی دریغ نکنند


مسؤولان در به کار گرفتن استعدادهای داخلی از هیچ تلاشی دریغ نکنند.

- آیت الله محمدرضا ناصری امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در یزد در خصوص شعار سال 97 مبنی بر حمایت از کالای ایرانی، گفت: برای تحقق اقتصاد مقاومتی و توسعه اشتغال و تولید باید مسؤولان توجه ویژه ای به این مقوله مهم داشته باشند.

وی با اشاره به ضرورت توجه ویژه به تولید، اشتغال و معیشت مردم، افزود: نتیجه تولید و اشتغال باید به گونه ای باشد که منجر به تولید انبوه و مرغوب و تمایل بیشتر مردم به خرید بیشتر جنس ایرانی باشد؛ چنانچه نگاهمان باید به تولید و نوع تولید متفاوت تر باشد تا در راستای حمایت از تولید داخلی گام های اساسی برداشته شود.

امام جمعه یزد با بیان اینکه اگر ساخت کشورمان با دو مفهوم دانش بنیان و اقتصاد مقاومتی درآمیزد، شاهد نتایج و تأثیرات مطلوب تری در عرصه تولید هستیم، اظهار داشت: نتیجه حمایت از کالای داخلی و همچنین مرغوبیت در این عرصه این است که جلوی واردات بی رویه گرفته می شود و از استعدادهای داخلی کمال استفاده می شود؛ چنانچه که مسؤولان در به کار گرفتن استعدادهای داخلی نباید از هیچ تلاشی دریغ کنند.

ناصری با تأکید بر اینکه اتکای به ظرفیت داخلی از مهم ترین الزامات تحقق اقتصاد مقاومتی است، تصریح کرد: باید علاوه بر بحث تولید برای بحث اشتغال نیز اهمیت ویژه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آیت الله ناصری: مسؤولان در به کار گرفتن استعدادهای داخلی از هیچ تلاشی دریغ نکنند

آیت الله ناصری: مسؤولان در به کار گرفتن استعدادهای داخلی از هیچ تلاشی دریغ نکنند