مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 فروردین 1397 ساعت 13:012018-03-21اقتصادي

اختصاص 200 میلیون دلار از صندوق توسعه ملی برای بازسازی مناطق زلزله زده


200 میلیون دلار از محل صندوق توسعه ملی برای طرح های بازسازی مناطق زلزله زده کرمانشاه و کرمان اختصاص می یابد که تاکنون 160 میلیارد تومان منابع به استان کرمان تخصیص داده شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، اسحق جهانگیری معاون اول رییس جمهور در جمع مردم روستای گورک ضمن تبریک ایام نوروز تصریح کرد: خوشبختانه بنیاد مسکن انقلاب اسلامی کارهای بزرگی را در سطح منطقه و پس از وقوع زمین لرزه های 6.

2ریشتری انجام داده که امروز اولین واحد بازسازی شده در منطقه گورک و کوهبنان تحویل افراد داده شد.

وی با اشاره به بازدید رییس جمهور از این مناطق در سفر اخیر خود به استان کرمان اظهار کرد: طبق دستور رییس جمهور قرار است تا تیرماه سال جاری تمامی 200 واحد مدنظر بازسازی شده در منطقه گورک به مردم زلزله زده تحویل داده شود که خوشبختانه روند اقدامات به گونه ای است که تا پایان تیرماه به همه مردم این منطقه مسکن دائمی تحویل داده خواهد شد.

جهانگیری با تشریح تفاوت های زلزله 96 با سال 83 در این منطقه افزود: در سال 83 شاهد زلزله ای با مقیاس کمتر نسبت به زلزله سال 96 روبرو بودیم که شاهد تلفات جانی و مالی بسیار زیادی بودیم اما با بازسازی های صورت گرفته در این منطقه امروز با کمترین خسارات مالی و بدون تلفات جانی در زلزله ای با ریشتر بالاتر از سال 83 مواجه شدیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اختصاص 200 میلیون دلار از صندوق توسعه ملی برای بازسازی مناطق زلزله زده

اختصاص 200 میلیون دلار از صندوق توسعه ملی برای بازسازی مناطق زلزله زده