مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 فروردین 1397 ساعت 11:362018-03-21اجتماعي

فارس گزارش می دهد سفر به غار اعجاب انگیز کلماکره، ششمین گنجینه بزرگ تاریخ


پل دختر با جاذبه های دلنواز و زیبای طبیعی،خدادادی و گردشگری محل مناسبی برای انتخاب مسافران و میهمانان نوروزی است که در این بین غار اعجاب انگیز کلماکره یکی از جاذبه های منحصر به فرد این شهرستان جهت بازدید گردشگران بشمار می رود.

- سفر به غار اعجاب انگیز کلماکره، ششمین گنجینه بزرگ تاریخ پل دختر با جاذبه های دلنواز و زیبای طبیعی،خدادادی و گردشگری محل مناسبی برای انتخاب مسافران و میهمانان نوروزی است که در این بین غار اعجاب انگیز کلماکره یکی از جاذبه های منحصر به فرد این شهرستان جهت بازدید گردشگران بشمار می رود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس" از پل دختر، پل های تاریخی تالاب ها با طبیعت بکر پارک جنگلی، جنگل های بلوط منطقه، رودخانه کشکان که درکنارجاده ترانزیتی شمال به جنوب جریان دارد و بقاع متبرکه که با قرار گرفتن در مناطق کوهستانی علاوه بر جنبه زیارتی، تفریح گاه مناسبی برای مسافران نوروزی می باشند.

غار کل ماکره در بخش غربی شهر پلدختر وجود غارها یکی از پارامترهایی است که پل دختر را در حوزه گردش گری از سایر شهرها متمایز می کند، غار کل ماکره از جمله این آثار است که منطقه ای از ناشناخته ترین های ایران و در قسمت غربی بخش مرکزی پل دختر در جنوب استان لرستان واقع شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فارس گزارش می دهد سفر به غار اعجاب انگیز کلماکره، ششمین گنجینه بزرگ تاریخ

فارس گزارش می دهد سفر به غار اعجاب انگیز کلماکره، ششمین گنجینه بزرگ تاریخ