مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 فروردین 1397 ساعت 11:212018-03-21سياسي

کالایی که جوان ایرانی تولید می کند را خریداری کنیم


نماینده مردم گلپایگان و خوانسار در مجلس شورای اسلامی گفت: باید کالای ایرانی که جوانان ایرانی با دانش خود تولید می کند را خریداری کنیم تا به اقتصاد رونق دهیم.

- علی بختیار امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در گلپایگان با اشاره به نام گذاری شعار سال 97 مبنی بر حمایت از کالای ایرانی اظهار کرد: مقام معظم رهبری سال گذشته را سال اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال نام گذاری کردند، و با نامگذاری سال جدید نیز به سال حمایت از کالای ایرانی این موضوع کاملا تبیین شد که باید برای حمایت از کالای ایرانی تمام آحاد ملت نه فقط مسؤولان اهتمام ویژه داشته باشند.

وی افزود: اگر اهتمام به خرید کالای ایرانی در بین مردم و مسؤولان به یک فرهنگ تبدیل شود قطعاً شاهد رونق اقتصادی و در نتیجه ایجاد اشتغال برای جوانان که امروز بزرگ ترین مشکل کشور است، خواهیم بود.

نماینده مردم گلپایگان و خوانسار در مجلس شورای اسلامی گفت: اگر تعصب و عرق ملی در تمام آحاد ملت وجود داشته باشد باید کالای ایرانی که جوانان ایرانی با دانش خود تولید می کند را خریداری کنیم تا به اقتصاد رونق دهیم و امیدوارم با نام گذاری این شعار کشور حرکت پرشتابی را در زمینه توسعه اشتغال داشته باشد.

وی تأکید کرد: به مردم شهرستان گلپایگان و خوانسار توصیه می کنم در خرید خودرو از تولیدات داخلی خریداری کنند،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کالایی که جوان ایرانی تولید می کند را خریداری کنیم

کالایی که جوان ایرانی تولید می کند را خریداری کنیم