مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 29 اسفند 1396 ساعت 23:252018-03-20سياسي

کمک های عظیم مردم اعتماد ملت ایران را به نام و نشان هلال احمر و خادمان اثبات کرد


رییس جمعیت هلال احمر در پیامی به مناسبت نوروز گفت: کمک های عظیم مردم اعتماد ملت ایران را به نام و نشان هلال احمر و خادمان اثبات کرد - به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، علی اصغر پیوندی رییس جمعیت هلال احمر در در پیام نوروزی اش گفت: " آغاز بهار طبیعت و حلول عید نوروز را به تمامی داوطلبان، امدادگران، جوانان و کارکنان عزیز جمعیت هلال احمر تبریک می گویم و سربلندی این جمعیت بزرگ، مردمی و عام المنفعه را در راه خدمت به آسیب دیدگان و کاستن رنج های نیازمندان از پروردگار مهربان مسالت دارم.

در سالی که گذشت وقوع سوانح طبیعی و غیرطبیعیِ کوچک و بزرگ لحظات تلخی را برای هموطنان رقم زد اما خدا را شاکریم با همتی که به خادمان مردم در هلال احمر عطا کرده است در همه حوادث و بحران ها در کنار سانحه دیدگان و خانواده های آنان بودیم و در شرایط بحرانی نور امید را در دل های مضطرب روشن نگه داشتیم.

در سالی که پشت سر گذاشتیم جایگاه رفیع هلال احمر در قلب مردم بیشتر درک شد و کمک های عظیم مردم از مسیر جمعیت هلال احمر به هموطنان زلزله زده کرمانشاهی، ثابت کرد ملت ایران اعتماد قابل توجهی به نام و نشان هلال احمر و خادمان آن دارد.

خدا را شاکریم که توانسته ایم در جلب اعتماد مردم شریف ایران روسفید باشیم و این را نتیجه فرهنگ والای هلال احمر می دانیم که هر آنچه را دارد "از مردم" و &


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کمک های عظیم مردم اعتماد ملت ایران را به نام و نشان هلال احمر و خادمان اثبات کرد

کمک های عظیم مردم اعتماد ملت ایران را به نام و نشان هلال احمر و خادمان اثبات کرد