مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 29 اسفند 1396 ساعت 20:412018-03-20اقتصادي

افزایش 13 درصدی ظرفیت قطارهای مسافربری تهران ـ مشهد


مدیرکل راه آهن شمال شرق(1) کشور از افزایش 13 درصدی ظرفیت نفرصندلی در قطارهای مسافربری تهران ـ مشهد خبر داد.

- فرشاد زادخور در گفت وگو با خبرنگار " در سمنان، از افزایش 13 درصدی ظرفیت در قطارهای مسافربری تهران ـ مشهد در این حوزه علاوه بر سهمیه های گذشته در ایام نوروز خبر داد و اظهار داشت: این افزایش روزانه به 800 نفرصندلی در ایام نوروز رسیده است.

وی با بیان اینکه اوج سفرهای نوروزی از 25 اسفندماه آغاز می شود و تا 15 فروردین ادامه خواهد داشت، اظهار امیدواری کرد شاهد حفظ ظرفیت های اضافه شده باشیم.

مدیرکل راه آهن شمال شرق (1) کشور با بیان اینکه سهمیه محلی برای مسافران سمنان ـ مشهد نداریم، به مزیت ظرفیت های اختصاصی قطارهای مسیر تهران ـ مشهد برای این استان اشاره کرد و گفت: از قطارهای در مسیر به عنوان قطارهای جامع تهران ـ مشهد استفاده می شود و ظرفیت های شناوری را نیز برای مسافران استان سمنان در این قطارها در نظر گرفتیم.

زادخور بیان داشت: با استفاده از این ظرفیت ها می توانیم از قطارهای بیشتری استفاده کنیم؛ چون قطار محلی مربوط به یک انتخاب بود، ولی در این شکل می توان در انتخاب های مختلف از ظرفیت قطارها استفاده کرد.

وی از تردد روزانه 88 رام قطار در مسیر تهران ـ مشهد خبر داد و گفت: بیش از 65 درصد این قطارها با ایجاد سهمیه های شناور و اخ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش 13 درصدی ظرفیت قطارهای مسافربری تهران ـ مشهد

افزایش 13 درصدی ظرفیت قطارهای مسافربری تهران ـ مشهد