مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 29 اسفند 1396 ساعت 20:312018-03-20اقتصادي

هراز یک طرفه می شود/ افزایش 18 درصدی مسافرت های نوروزی در محورهای شرق تهران


فرمانده پلیس راه ویژه شرق استان تهران گفت: تا روز گذشته تردد در محورهای شرق استان نسبت به زمان مشابه سال گذشته 18 درصد افزایش داشته است.

- سیاوش محبی امروز در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس" استان تهران در خصوص تعداد سفرهای نوروزی در محورهای هراز، فیروزکوه، امام رضا (ع) و بزرگراه حرم به حرم اظهار کرد: طرح نوروزی از 24 اسفند ماه آغاز شده است و تا روز گذشته یعنی 28 اسفندماه تردد در محورهای شرق استان تهران نسبت به زمان مشابه سال گذشته 18 درصد افزایش داشته است.

وی بیان کرد: این آمار نشانگر این است که مردم و شهروند هموطنان تردد بیشتری در محورهای شرق استان تهران نسبت به سال های گذشته داشتند.

فرمانده پلیس راه ویژه شرق استان تهران تصریح کرد: توصیه داریم در چنین شرایطی که ترافیک پرحجم و سنگین در محورها وجود دارد، رانندگان رعایت دقیق مقررات راهنمایی و رانندگی را در دستور کار خود قرار داده و با صبر و حوصله رانندگی کنند.

وی ادامه داد: رانندگان با پرهیز از عجله و شتاب حرکت کنند، زیرا صبر بهترین توشه برای سفر است.

محبی تصریح کرد: به دوره اول بازگشت سفرهای نوروزی نزدیک می شویم و به زودی شاهد بازگشت مسافرین خواهیم بود، به همین دلیل برای تسهیل در عبور و مرور هموطنان عزیز و برای اینکه سریع تر به مقصدهایشان برسد تمهیداتی توسط فرماندهی پ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هراز یک طرفه می شود/ افزایش 18 درصدی مسافرت های نوروزی در محورهای شرق تهران

هراز یک طرفه می شود/ افزایش 18 درصدی مسافرت های نوروزی در محورهای شرق تهران