مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 29 اسفند 1396 ساعت 13:552018-03-20دانش

دانشکده پزشکی آبدرمانی در اردبیل راه اندازی می شود


با توجه به اینکه اولویت اصلی استان توسعه صنعت گردشگری است با همکاری دانشگاه علوم پزشکی استان اردبیل دانشکده پزشکی آبدرمانی در اردبیل راه اندازی می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، اکبر بهنامجو در جلسه خدمات سفر در نگارخانه خطایی اردبیل اظهار کرد: محصول اصلی ما در جذب گردشگران داخلی و خارجی آب های گرم و معدنی است که باید این حوزه را از شکل سنتی خارج کرده و به شیوه مدرن به گردشگران و مسافران ارائه خدمات کنیم.

وی خاطرنشان کرد: در هیئت امنای دانشگاه علوم پزشکی مقرر کردیم تا تعدادی از پزشکان استان را به دوره های آموزشی و تخصصی آبدرمانی اعزام کنیم که امیدواریم در سال آینده این کار به ثمر نشیند.

رییس شورای اداری استان اردبیل افزود: در کنار اعزام این پزشکان با راه اندازی دانشکده پزشکی آبدرمانی اردبیل به قطب پرورش نیروهای متخصص در حوزه پزشکی آبدرمانی تبدیل خواهد شد.

بهنامجو با بیان اینکه از چند مرکز پذیرایی از مسافران و گردشگران نوروزی و ایستگاه های برپا شده بازدیدهایی انجام شده است، گفت: با تلاش همه عوامل ستاد خدمات سفر مقدمات خوبی برای مسافرت هموطنان به این خطه انجام شده و ما با نوآوری هایی که از سوی برخی دستگاه ها شاهد هستیم امیدواریم شاهد افزایش ورود گردشگران داخلی و خارجی به این استان باشیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دانشکده پزشکی آبدرمانی در اردبیل راه اندازی می شود

دانشکده پزشکی آبدرمانی در اردبیل راه اندازی می شود