مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 29 اسفند 1396 ساعت 12:062018-03-20دانش

دانشگاه علوم پزشکی تهران برای ایجاد شعبه در یکی از کشورهای منطقه برنامه دارد


معاون امور بین الملل دانشگاه علوم پزشکی تهران گفت: برنامه داریم که شعبه ای از این دانشگاه در یکی از کشورهای تاجیکستان، عمان و یا عراق ایجاد کنیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، دکتر رامین کردی، ضمن بیان اینکه 8 درصد دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی تهران را دانشجویان بین المللی تشکیل می دهند اظهار کرد: 11 دانشکده و 16 بیمارستان زیرمجموعه دانشگاه علوم پزشکی تهران هستند که دانشجویان خارجی در همه این دانشکده ها و بیمارستان ها حضور دارند و از مقاطع کارشناسی تا فوق تخصصی مشغول تحصیل هستند.

معاون امور بین الملل دانشگاه علوم پزشکی تهران با بیان اینکه 35 دانشجوی خارجی در این دانشگاه در حال گرفتن تخصص هستند و همچنین دانشجویان مقطع فوق تخصصی زیادی نیز در این دانشگاه تحصیل می کنند، افزود: بیشتر دانشجویان خارجی دانشگاه علوم پزشکی تهران در رشته های پزشکی، داروسازی و بهداشت هستند.

وی ادامه داد: زمانی که دانشجویان خارجی فارغ التحصیل می شوند و به کشور های خود برمی گردند، متصدی سمت های اجرایی و علمی خوبی در کشور خود می شوند و به این ترتیب کمک زیادی به بهبود آموزش پزشکی در منطقه می کنند.

دکتر کردی با اشاره به اینکه زیرساخت های جذب دانشجو در دانشگاه علوم پزشکی تهران فراهم است و این دانشگاه تمایل به افزایش جذب دانشجوی خارجی از همه کش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دانشگاه علوم پزشکی تهران برای ایجاد شعبه در یکی از کشورهای منطقه برنامه دارد

دانشگاه علوم پزشکی تهران برای ایجاد شعبه در یکی از کشورهای منطقه برنامه دارد