مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 29 اسفند 1396 ساعت 11:362018-03-20سياسي

مدیرعامل شرکت مترو مطرح کرد افتتاح فاز اول خط 7 مترو در خرداد 97


فاز نخست خط 7 مترو با 7 ایستگاه خرداد ماه سال آینده به بهره بردار ی می رسد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار اجتماعی خبرگزاری فارس"، علی امام در حاشیه افتتاح خروجی جنوبی مترو ابن سینا در جمع خبرنگاران اظهار داشت: سیاست های مدیریت شهری جدید بر این اساس است که همزمان با گسترش خطوط بهره برداری مترو خروجی ها، پله های برقی و آسانسور نیز برای این ایستگاه ها در نظر گرفته شود.

وی افزود: در سال 97 برنامه های متعددی برای مترو تهران داریم، تکمیل و افتتاح خط 7 مترو به صورت فاز بندی در دستور کار مدیریت شهری قرار گرفته است.

مدیرعامل شرکت مترو گفت: با تکمیل خطوط 6 و 7 مترو تهران سهم 15 درصدی در جابه جایی مسافران خواهیم داشت و در صورتی که تا پایان سال 97 تأمین مالی خط 7 مترو انجام شود می توانیم این خط را به صورت کامل مورد بهره برداری قرار دهیم.

امام یادآور شد: خطوط خط 7 مترو تهران در اوایل خردادماه 7 کیلومتر آن به همراه 7 ایستگاه به بهره برداری خواهد رسید و 10 کیلومتر از خط 6 مترو نیز در شهریورماه 97 مورد بهره برداری قرار می گیرد.

وی ادامه داد: تنها ایستگاه باقیمانده از خط سوم مترو نیز در سال آینده به بهره برداری خواهد رسید و عملیات عمرانی ایستگاه های پایانی قائم و شهید محلاتی نیز تکمیل خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدیرعامل شرکت مترو مطرح کرد افتتاح فاز اول خط 7 مترو در خرداد 97

مدیرعامل شرکت مترو مطرح کرد افتتاح فاز اول خط 7 مترو در خرداد 97