مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 29 اسفند 1396 ساعت 09:512018-03-20سياسي

نماینده مجلس: اجرای برنامه اقتصاد مقاومتی برای مردم ملموس نیست


عضو هیئت رییسه کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس گفت: واردات کالا های مشابه، توجه نکردن به دسترنج کشاورزان داخلی و توجه نکردن به بالابردن کیفیت صنعت داخل بیانگر این است که ما در حوزه اقتصاد مقاومتی آنچنان که باید عمل نکردیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دیگر رسانه های مجله فارس پلاس، یحیی کمالی پور نماینده مردم جیرفت در گفت وگو با میزان، در ارزیابی از اجرای برنامه اقتصادی مقاومتی گفت: اینکه ما بگوییم دولت در راستای اقتصاد مقاومتی اقداماتی انجام نداده بی انصافی است، اما این اقدامات برای مردم ملموس نبوده است.

وی با اشاره به چرایی ملموس نبودن اقدامات در زمینه اقتصاد مقاومتی افزود: عمده علت در این بخش این است که ما نتوانستیم در حوزه حمایت از تولید داخل خوب عمل کنیم به عنوان مثال جنوب استان کرمان 4 میلیون و 200 هزار تن محصول کشاورزی در سال تولید می کند که اگر این بخش ساماندهی می شد ما دیگر شاهد واردات بی رویه محصولات مشابه در کشور نبودیم.

این نماینده مجلس بیان داشت: واردات کالا های مشابه، توجه نکردن به دسترنج کشاورزان داخلی و توجه نکردن به بالابردن کیفیت صنعت داخل بیانگر این است که ما در حوزه اقتصاد مقاومتی آنچنان که باید عمل نکردیم.

مطلب فوق مربوط به سایر رسانه ها می باشد و انتهای پیام/ http://fna.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نماینده مجلس: اجرای برنامه اقتصاد مقاومتی برای مردم ملموس نیست

نماینده مجلس: اجرای برنامه اقتصاد مقاومتی برای مردم ملموس نیست