مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 29 اسفند 1396 ساعت 09:262018-03-20دانش

روستای کوییک مقصد دانشجوجهادگران آزاد قم می شود/ از 3 فروردین عازمیم


مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد قم گفت: از 3 تا 13 فروردین برای اجرای اردو های جهادی مناطق زلزله زده غرب کشور در روستای کوییک سرپل ذهاب حضور خواهیم یافت.

- سید امیرفرنام وزیری مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد استان قم در گفت و گو با خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو گفت: برای اجرای اردو های جهادی مناطق زلزله زده غرب کشور از سوم تا سیزدهم فروردین در روستای کوییک سرپل ذهاب حضور خواهیم یافت.

وزیری با بیان اینکه برنامه های فرهنگی و عمرانی از جمله اقدامات در روستای کوییک خواهد بود، ادامه داد: منبع درآمد اهالی این روستا از طریق دام است و ما برنامه ای داریم تا برای دام آنان آخور درست کنیم.

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد استان قم افزود: بیشتر اهالی به دنبال این هستند تا دام خود را بفروشند و در شهر ساکن شوند و یکی از اهداف ما این است تا بستر مناسبی برای ادامه فعالیت و زندگی این عزیزان در روستا فراهم کنیم.

وی با اشاره به ساخت دستشویی و حمام در این مناطق گفت: حضور تیم روانشناسی و تیم پزشکی از دانشگاه علوم پزشکی به عنوان بخشی از فعالیت فرهنگی در این روستا را انجام خواهیم داد.

وزیری در پایان خاطرنشان کرد: تعداد 40 نفر از برادران و در صورت تایید حضور خواهران، تعداد 60 نفر خواهر در این اردو شرکت خواهند کرد و تعداد نفرات بصورت همزمان در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روستای کوییک مقصد دانشجوجهادگران آزاد قم می شود/ از 3 فروردین عازمیم

روستای کوییک مقصد دانشجوجهادگران آزاد قم می شود/ از 3 فروردین عازمیم