مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 29 اسفند 1396 ساعت 09:212018-03-20سياسي

8000 ستاره درخشان گیلان/130 قبولی در کنکور 7 روز پس از شهادت


شهید مهدی مشهدی زاده در سال 1343 در روستای جیر سر باقر خاله چوکام به دنیا آمد و در سال 1363 در منطقه چنانه اندیمشک برای شناسایی منطقه انجام وظیفه می کرد که بر اثر انفجار مین به همراه هم زمانش درحالی که کلمه لا اله الا الله بر زبانش جاری بود به درجه رفیع شهادت نائل شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس" از رشت، شهید مهدی مشهدی زاده در سال 1343 به دنیا آمد، او به همراه خانواده اش در روستای جیر سر باقر خاله چوکام روزگار می گذراند و پس از اتمام دوران دبیرستان به عنوان سرباز عازم جبهه های حق شد.

شهید مشهدی زاده یک بسیجی تمام عیار و گوش به فرمان ولایت بود، معتقد بود اگر فرمان ها ولی فقیه زمانه به درستی عمل شود دست هیچ ابرقدرتی به کشور نخواهد رسید.

جنگ و جبهه و تحصیل مهدی را از فعالیت های فرهنگی بازنداشت و در این حین در پایگاه های مقاومت بسیج فعالیت های فرهنگی و قرآنی خود را نیز دنبال می کرد، آن قدر به تحصیل اهمیت می داد که در چنین شرایط دشواری برای ورود به دانشگاه نیز آماده شد اما نتیجه قبولی در کنکور زمانی به دست خانواده اش رسید که هفت روز از شهادت مهدی گذشته بود.

شهید مهدی مشهدی زاده سرانجام در سال 1363 در منطقه چنانه اندیمشک درحالی که برای شناسایی منطقه انجام وظیفه می کرد براثر انفجار مین به همراه هم زمانش درحالی که کلمه لا اله الا الله بر زبان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

8000 ستاره درخشان گیلان/130 قبولی در کنکور 7 روز پس از شهادت

8000 ستاره درخشان گیلان/130 قبولی در کنکور 7 روز پس از شهادت