مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 29 اسفند 1396 ساعت 02:212018-03-19سياسي

امنیت مقوله ای تفکیک ناپذیر که نیاز به مشارکت همگانی دارد


ایران مبدع طرح مجمع گفتگوهای منطقه ای است که مبتنی بر همکاری همه کشورهای منطقه در مبارزه با تروریسم و ایجاد صلح، ثبات و امنیت در کشورهای منطقه است و این را به پشتوانه عملکرد درخشان خود در این حوزه مطرح کرده است.

- گروه بین الملل "- امروز ما در شرایطی هستیم که دیگر به لحاظ فیزیکی گروه های تروریستی حضور ندارند، اما این به معنای پایان ناآرامی، جنگ، کشتار، عملیات های کور تروریستی و از همه مهم تر از بین رفتن تفکر افراط گرایانه تکفیری نیست.

لذا جای دارد که به منظور ایجاد ثبات امنیتی در منطقه، از ظرفیت های موجود دولت ها و ملت های این منطقه به نحو احسن استفاده شود و همه در این راستا تلاش کنند و اینطور نباشد که صرفا یک کشور بخواهد از سر دلسوزی هزینه تامین امنیت و آرامش دیگر کشورها را به دوش کشد.

ایران مبدع طرح مجمع گفتگوهای منطقه ای است که مبتنی بر همکاری همه کشورهای منطقه در مبارزه با تروریسم و ایجاد صلح، ثبات و امنیت در کشورهای منطقه است و این را به پشتوانه عملکرد درخشان خود در این حوزه مطرح کرده است، امروز دیگر نقش به سزا و منحصر به فرد ایران در مبارزه با تروریسم و گروه های افراط گرا در منطقه بر کسی پوشیده نیست و در گفتگوهای دیپلماتیک طرف های خارجی با مقامات ایرانی این مهم مورد تایید قرار می گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امنیت مقوله ای تفکیک ناپذیر که نیاز به مشارکت همگانی دارد

امنیت مقوله ای تفکیک ناپذیر که نیاز به مشارکت همگانی دارد