مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 28 اسفند 1396 ساعت 20:212018-03-19سياسي

خدمات حوزه مخابرات الوار گرمسیری توسعه می یابد


با توجه به نیاز شهروندان، خدمات حوزه مخابرات در بخش الوار گرمسیری توسعه می یابد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس" از اندیمشک، فریدون حسنوند عصر امروز و دیدار مردم روستای سرسیل زردابه از توابع بخش الوار گرمسیری شهرستان اندیمشک، اظهار کرد: بخش الوار گرمسیری دارای ظرفیت های گسترده ای است.

وی افزود: شهرستان اندیمشک هر سال پذیرای زائران سرزمین نور سرتاسر کشور است و بسیاری از این عاشقان اهل بیت (ع) از مسیرهای ارتباطی بخش الوار گرمسیری تردد می کنند.

نماینده مردم اندیمشک در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: همچنین با وجود بقعه متبرک شاهزاده احمد و وجود آثار طبیعی و گردشگری الوار گرمسیری، ظرفیت های این منطقه بیش از گذشته مشخص می شود.

این نماینده مجلس با اشاره به حضور پرشور مردم اندیمشک در آیین اربعین امسال، گفت: برای توسعه الوار باید با وحدت و توجه به این ظرفیت اقدام و سعی بر رفع مشکلات الوار گرمسیری داشت.

حسنوند بیان کرد: یکی از مشکلات مهم الوار گرمسیری عدم برخورداری مناسب از خدمات حوزه مخابرات است که با پیگیری های صورت گرفته و تشکیل کمیته های تخصصی این مشکلات به حداقل می رسد.

وی افزود: با توجه به اجرای پروژه احداث کارخانه سیمان، پتروشیمی و طرح های جاده ای در الوار گرمسیری، توسعه خدمات مخابرات در منطقه ضروری است که امیدواریم اقدا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خدمات حوزه مخابرات الوار گرمسیری توسعه می یابد

خدمات حوزه مخابرات الوار گرمسیری توسعه می یابد