مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 28 اسفند 1396 ساعت 19:562018-03-19فناوري

19 روستای اندیمشک از خدمات حوزه مخابرات برخوردار شدند


وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: با پیگیری های صورت گرفته بیش از 19 روستای شهرستان اندیمشک از خدمات حوزه مخابرات برخوردار شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو"؛ محمدجواد آذری جهرمی عصر امروز در بازدید از روستای سر سیل زردابه از توابع بخش الوار گرمسیری شهرستان اندیمشک، اظهار کرد: پیش بینی می شود تا پایان اردیبهشت ماه سال 97 بیش از 23 روستای اندیمشک از خدمات حوزه مخابرات برخوردار شوند.

وی افزود: هم چنین امروز 19 روستای مناطق مختلف شهرستان از خدمات حوزه مخابرات و فناوری اطلاعات برخوردار شدند که این موضوع سبب گسترش رضایت شهروندان از خدمات اجرا شده است.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات عنوان کرد: بخش الوار گرمسیری در حوزه مخابرات و فناوری اطلاعات با مشکلات گسترده ای مواجه است و برای رفع مشکلات باید تلاش کرد.

آذری جهرمی بیان کرد: تشکیل یک کمیته بررسی در این ارتباط ضروری است و باید با حضور کارشناسان وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات زمینه را برای توسعه خدمات این حوزه فراهم کرد.

وی با اشاره به نقش مردم اندیمشک در هشت سال دفاع مقدس، مردم این منطقه را عالم پرور دانست و بیان کرد: پیش بینی می شود تا پایان شهریورماه امسال مشکل آنتن دهی مناطق مختلف الوار گرمسیری به حداقل برسد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

19 روستای اندیمشک از خدمات حوزه مخابرات برخوردار شدند

19 روستای اندیمشک از خدمات حوزه مخابرات برخوردار شدند