مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 28 اسفند 1396 ساعت 19:112018-03-19پزشكي

حضور محققان 60 کشور دنیا در کنگره بین المللی سلامت در شیراز


دبیر علمی کنگره بین المللی سلامت برای صلح گفت: این کنگره با حضور محققان و اساتید 60 کشور جهان در شیراز برگزار می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس" از شیراز، علیرضا صالحی بعدازظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: کنگره بین المللی سلامت برای صلح با حضور محققان و اساتید 60 کشور جهان برگزار و تعدادی از این افراد از طریق ویدئوکنفرانس در مورد تأثیر صلح و دوستی بر سلامت مقاله های خود را ارائه می کنند.

وی خاطرنشان کرد: برآورد بار ناشی از جنگ ها و تعارض ها، نقش اپیدمیولوژی، راه کار های تقویت نقش متخصصان و فعالان آموزش علوم پزشکی در تقویت گفتمان سلامت برای صلح ازجمله محور های همایش است.

دبیر علمی کنگره سلامت برای صلح تصریح کرد: نقش تحقیقات علوم پزشکی، دولت ها و نظام های ملی، تشکل های مردم نهاد و نیز کاربست سلامت برای صلح در منطقه خاورمیانه و اخلاق پزشکی، ارزش های انسانی و تقویت گفتمان سلامت برای صلح از دیگر محور های کنگره بین المللی است.

صالحی بیان کرد: سالانه 30 تا 40 و نیز 10 تا 12 کنگره داخلی و بین المللی برگزار می شود که کنگره سلامت از موقعیت ویژه علمی و اجتماعی در دنیا برخوردار است.

وی اضافه کرد: صلح زمینه ساز ارتقای سلامت است ودراین راستا پزشکان بدون مرز در سال 1999 میلادی موفق به دریافت جایزه نوبل شدند که نشان از اهمیت صلح و دوستی در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حضور محققان 60 کشور دنیا در کنگره بین المللی سلامت در شیراز

حضور محققان 60 کشور دنیا در کنگره بین المللی سلامت در شیراز