مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 28 اسفند 1396 ساعت 17:112018-03-19سياسي

روایتی از غلبه جنبه احساسی و عمقی بر جوانان نسل اول و چهارم انقلاب


نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی به روایتی از غلبه جنبه احساسی و عمقی بر جوانان نسل اول و چهارم انقلاب - به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری فارس" از بیرجند، حجت الاسلام والمسلمین سید علیرضا عبادی عصر امروز در دیدار با دانش آموزان عضو اتحادیه انجمن های اسلامی مدرسه نمونه تربیت بیرجند، اظهار داشت: جمله ای که رهبر معظم انقلاب اسلامی در خصوص نسل چهارم انقلاب اسلامی گفتند، جمله ای کارشناسی و میدانی است.

وی با اشاره به اینکه نسل چهارم انقلاب اسلامی مسائل را به صورت عمقی درک می کنند، بیان کرد: نسل اول انقلاب اسلامی با همه عظمتی که دارند جنبه احساسی بر آن ها غالب بود، اما نسل چهارم جنبه عمقی است که در آینده خود را نشان خواهد داد.

نماینده ولی فقیه در استان خراسان جنوبی، مردم خراسان جنوبی و شهر بیرجند را فرهنگ دوست و با علم و ایمان دانست و یادآور شد: پیام رهبر معظم انقلاب اسلامی در خصوص آتش به اختیار در وجود نسل های کنونی هویدا است، به طوری که جوانان نسل چهارم کارشناسی شده، عمیق و با حریت و آزادمنشی مطالب را بیان می کنند.

عبادی، خطاب به دانش آموزان عضو اتحادیه انجمن های اسلامی، تصریح کرد: برای اینکه ما هم از کنار مطالب بیان شده به سادگی گذر نکنیم از مکتوبات خود به دفتر تحویل دهید و تا جایی که از دست ما ساخته است در این جهت همکاری کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روایتی از غلبه جنبه احساسی و عمقی بر جوانان نسل اول و چهارم انقلاب

روایتی از غلبه جنبه احساسی و عمقی بر جوانان نسل اول و چهارم انقلاب