مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 28 اسفند 1396 ساعت 15:502018-03-19پزشكي

سامانه رتبه بندی بهداشتی رستوران ها دراختیار مسافران نوروزی


مسافران نوروزی با استفاده از سامانه اطلاع رسانی و رتبه بندی بهداشتی رستوران ها می توانند وضعیت بهداشتی رستورانهای اطراف خود را بررسی کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از روابط عمومی وزارت بهداشت، حمید انصاری گفت: علاوه بر برنامه های گسترده و جاری این معاونت ،از 15 اسفند ماه سالجاری الی 15 فروردین97 برنامه سلامت نوروزی با حضور 2700 اکیپ بازرسی بهداشت محیط در ساعات اداری و بیش از 1200 اکیپ در ساعات غیر اداری در حال برگزاری است.

انصاری افزود: این بازرسی ها از مراکز تهیه و توزیع و عرضه مواد غذایی با اولویت کنترل بهداشت فردی و موادغذایی از جمله نانوایی ها، رستوران ها ، مراکز فروش فست فودها، قنادی ها و همچنین اماکن اقامتی، هتلها، آرایشگاه ها و سایر اماکن توسط بازرسان بهداشت محیط معاونت های بهداشت دانشگاه های علوم پزشکی کشور و تحت نظارت مرکز سلامت محیط و کار معاونت بهداشت انجام می گیرد.

وی اظهار کرد: در طول ایام نوروز سامانه بهداشت 190 بطور شبانه روزی آماده دریافت گزارش های مردمی پیرامون تخلفات بهداشتی در سراسر کشور می باشد.

مدیر روابط عمومی معاونت بهداشت ضمن اشاره به طراحی نرم افزار سامانه اطلاع رسانی و رتبه بندی بهداشتی رستوران ها توسط این معاونت افزود: کاربرانی که این نرم افزار را در اختیار دارند می توانند با اتصال به اینترنت گوش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سامانه رتبه بندی بهداشتی رستوران ها دراختیار مسافران نوروزی

سامانه رتبه بندی بهداشتی رستوران ها دراختیار مسافران نوروزی