مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 28 اسفند 1396 ساعت 15:152018-03-19اقتصادي

گزارش میدانی ایسنا از وضعیت سفرهای نوروزی هوایی و ریلی


با آغاز دور نخست سفرهای نوروزی سال 1397 بخش قابل توجهی از ظرفیت حمل و نقل عمومی ایران در عرصه های ریلی و هوایی مشغول به جا به جایی مسافران نوروزی شده است.

- مسافرانی که در روزهای نخست این سفرها به نظر می رسد که از شرایط راضی هستند.

حضور خبرنگار ایسنا در فرودگاه مهرآباد تهران نشان می دهد که با وجود گسترده بودن برنامه ریزی های انجام شده برای پروازهای نوروزی که تعداد قابل توجهی از آنها در طول روزهای انتهایی اسفند ماه صورت می گیرد شرایط ترمینال ها عادی گزارش می شود.

طبق آمارهایی که فرودگاه مهرآباد در روزهای ابتدایی این دور از سفرها اعلام کرده است، تاکنون نزدیک به 200 هزار مسافر نوروزی از این فرودگاه جابه جا شده اند و همین فرایند احتمالا تا پایان تعطیلات سال نو ادامه خواهد داشت.

حضور خبرنگار ایسنا در جمع مسافران این فرودگاه نشان داد که با وجود افزایش نسبی قیمت بلیت هواپیما، مسافران چندان از شرایط نرخ های امسال ناراضی نیستند.

این اتفاق در حالی رخ داده است که در نوروز دو سال قبل و پس از آزادسازی قیمت بلیت هواپیما برای تعدادی از پروازها نرخ های نجومی تعیین شده بود.

اما پس از آن سازمان هواپیمایی کشوری در هماهنگی با ایرلاین ها قیمت ایام پر ترافیک مانند نوروز را به شکلی هماهنگ مدیریت کرده تا قیمت ها به شکل افسار گسیخته گران نشود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گزارش میدانی ایسنا از وضعیت سفرهای نوروزی هوایی و ریلی

گزارش میدانی ایسنا از وضعیت سفرهای نوروزی هوایی و ریلی