مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 28 اسفند 1396 ساعت 14:562018-03-19اجتماعي

هراز و چالوس نیمه سنگین شد


رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا با اعلام خبر آغاز سفر های نوروزی از صبح امروز از ترافیک نیمه سنگین و گاهاً سنگین در برخی محور های مواصلاتی خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو"، سرهنگ نادر رحمانی، در خصوص وضعیت ترافیکی محور های مواصلاتی کشور اظهار کرد: بر اساس گزارش های دریافتی از صبح امروز شاهد افزایش قابل توجه تردد های نوروزی در محور های مواصلاتی اصلی کشور بودیم.

رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا افزود: در حال حاضر محور های خروجی شهر تهران به ویژه محور های هراز، چالوس، قم و فیروزکوه دارای حجم بالای ترافیکی هستند و دو محور هراز و چالوس از ترافیک نیمه سنگین و در مقاطعی ترافیک سنگین برخوردارند.

وی گفت: انتظار داریم تا ساعتی پیش از حلول سال 97 نیز حجم تردد در این محور ها و سایر محور های کشور به همین شکل ادامه یابد و در روز های اول و دوم سال 97 نیز بر حجم این تردد ها افزوده شود.

رحمانی در خصوص محدودیت های ترافیکی در جاده های کشور نیز با بیان اینکه طی امروز و فردا تردد هرگونه تریلر و کامیون به جز حاملین موادسوختی و فاسدشدنی ممنوع است گفت: در محور چالوس از ساعت 15 تردد خودرو ها از مرزن آباد به سمت کرج ممنوع خواهد بود و بر این اساس، از ساعت 18 امروز تا 6 صبح فردا (سه شنبه) تردد در این محو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هراز و چالوس نیمه سنگین شد

هراز و چالوس نیمه سنگین شد