مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 28 اسفند 1396 ساعت 14:112018-03-19بين الملل

نه گفتن کافی نیست منتشر شد/ کتابی درباره مواجهه با شوک ترامپ


کتاب نه گفتن کافی نیست به قلم نائومی کلاین نویسنده و متفکر سیاسی کانادایی منتشر شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار کتاب و ادبیات خبرگزاری فارس"، کتاب نه گفتن کافی نیست به قلم نائومی کلاین نویسنده و متفکر سیاسی کانادایی و ترجمه محمدرضا فرهادی پور توسط نشر آمه منتشر شد.

نائومی کلاین نویسنده کانادایی که پیش از این نیز آثاری درباره سرمایه داری نولیبرال، سیاست های بازار آزاد و آرای میلتون فریدمن و مکتب شیکاگو در ایالات متحده نوشته بود و به شدت آنها را زیر سئوال برده بود بعد از پیروزی ترامپ در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا وسواس های قبلی خود درباره تالیف کتاب را کنار گذاشت به سرعت کتاب نه گفتن کافی نیست را پیرامون پیامدهای انتخاب چنین رییس جمهوری را برای آمریکا را نوشت.

نائومی کلاین نویسنده کتاب به گفته کلاین تعداد بی سابقه ای از افراد در حال وارد شدن به جنبش ها و فعالیت های سیاسی هستند و این نیمه پر لیوان در ماجرای انتخاب ترامپ است .

نویسنده در این کتاب عقیده دارد که ترامپ نه یک انحراف، بلکه پیامد گریزناپذیر چیزی است که کلاین آن را تمایلات مخرب می نامد، مانند تمایل به ظهور مدیرانی که داعیه نجات بشریت دارند که، علاوه بر ترامپ، اشخاص چپ گرایی همچون بیل گیتس و بنیاد کلینتون را نیز دربرمی گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نه گفتن کافی نیست منتشر شد/ کتابی درباره مواجهه با شوک ترامپ

نه گفتن کافی نیست منتشر شد/ کتابی درباره مواجهه با شوک ترامپ