مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 28 اسفند 1396 ساعت 13:112018-03-19سياسي

ضرورت برخورد سازمان بازرسی با گران فروشی بلیت و تاخیرهای پروازی


سازمان تعزیرات حکومتی و سازمان بازرسی به موضوع گرانی بلیت هواپیما، هزینه های بسیار تحمیل شده به مردم و تاخیرهای پروازی ورود کنند.

- " نایب رییس کمیسیون عمران گفت: سازمان تعزیرات حکومتی و بازرسی به موضوع گرانی بلیت هواپیما، هزینه های بسیار تحمیل شده به مردم و تاخیرهای پروازی ورود کنند.

مجید کیان پور از وضعیت و عملکرد ناوگان حمل و نقل هوایی در کشور انتقاد کرد و گفت: متاسفانه گرانی بلیت هواپیما و تاخیر های پروازی دو عامل مهم برای ایجاد زحمت برای مسافران هستند.

نایب رییس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی، با تاکید بر ضرورت رعایت آیین نامه حقوق مسافر از سوی ایرلاین ها، افزود: با توجه به آمار بالای تاخیر های پروازی در کشور ایرلاین ها باید در راستای استیفای حقوق شهروندی به آیین نامه رعایت حقوق مسافر عمل کنند.

نماینده مردم درود و ازنا در مجلس شورای اسلامی، با بیان اینکه گرانی بلیت ها در ایام تعطیل سال و همچنین ایجاد بازار سیاه فروش بلیت هر ساله مشکلات عدیده ای را برای مردم ایجاد کرده است، افزود: سازمان هواپیمایی کشور به عنوان مسئول ناظر بر عملکرد ایرلاین ها و همچنین سازمان تعزیرات حکومتی و سازمان بازرسی باید با هر نوع افزایش نرخ غیر منطقی و غیر قانونی در این حوزه برخورد کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت برخورد سازمان بازرسی با گران فروشی بلیت و تاخیرهای پروازی

ضرورت برخورد سازمان بازرسی با گران فروشی بلیت و تاخیرهای پروازی