مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 28 اسفند 1396 ساعت 12:562018-03-19فرهنگي

انیمیشن «فهرست مقدس» به نمایش خانگی رسید


پرافتخارترین انیمیشن سینمای ایران و محصول مرکز اوج کودک و نوجوان از طریق موسسه هنرهای تصویری سوره هنر در شبکه نمایش خانگی عرضه شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، فهرست مقدس که عنوان بهترین فیلم بلند انیمیشن جشنواره فیلم فجر و جایزه ویژه هیئت داوران برای دست آورد تکنیکی درخشان در جشنواره فیلم کودکان و نوجوانان اصفهان را از آن خود کرده، روایتگر داستانی عاشقانه از قلب تاریخ است.

این انیمیشن سینمایی تاکنون موفق شده رتبه نخست را در جشنواره های بین المللی مانند جشنواره نیویورک، فیلم مادرید، هالیوود اینترنشنال مووینگ پیکچرز (کالیفرنیا)، جیپور هندوستان، 12 ماه رومانی و رتبه سوم را در جشنوار 12 ماه فیلم لندن کسب نماید.

در این انیمیشن برای نخستین بار در ایران بیش از 50 درصد افکت های صوتی در فولی استیج توسط آرتیست ها شبیه سازی شده است و کار در یک فضای آکوستیک ضبط شده است تا در فیلم نزدیک ترین صداها به همراه جزییات متناسب با آنچه در تصویر وجود دارد، شود.

عوامل این انیمیشن سینمایی عبارتند از تهیه کننده و کارگردان: محمدامین همدانی، نویسنده: هومان فاضل، مدیر تولید: مصطفی شاهمردانی، دستیاران تولید: وحید چالاک و حسین صفارزادگان، مدیر دوبلاژ: مریم شیرزاد، موسیقی: بهزاد عبدی، تدوین: محمدامین همدانی.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انیمیشن «فهرست مقدس» به نمایش خانگی رسید

انیمیشن «فهرست مقدس» به نمایش خانگی رسید