مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 28 اسفند 1396 ساعت 12:502018-03-19اقتصادي

امسال 139 پروانه بهره برداری صنعتی در خوزستان صادر شد


رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت خوزستان با اشاره به صدور333 فقره معافیت های گمرگی درسال 96 گفت: معافیت گمرکی به ارزش بیش از 3هزار میلیارد ریال از طریق سازمان صنعت، - معدن و تجارت استان برای طرح های صنعتی فعال صادر شده که بر این اساس استان از لحاظ مبلغ معافیت در رتبه نخست کشور و از نظر تعداد در جایگاه چهارم قرار گرفت.

نورالله حسن زاده در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: در سال 96 تعداد 139 پروانه بهره برداری با اشتغالی بالغ بر 2157 نفر و سرمایه گذاری معادل بیش از 10 هزار میلیارد ریال صادر شد که از این لحاظ تمام هدفگذاری های انجام شده از سوی این سازمان و وزارت متبوع محقق شد.

وی افزود: در سال 96 حدود 1600 تاییدیه سوخت یارانه ای برای استفاده واحدهای صنعتی فعال استان از طریق سامانه تجارت آسان صادر و خوشبختانه در این سال همه نیازهای واحدها به سوخت مایع با همکاری قابل قدردانی شرکت پخش فرآورده ها تامین شد.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت خوزستان تصریح کرد: در راستای راهبری الزامات کنوانسیون منع تکثیر سلاح های شیمیایی برای اولین بار در دو مرحله و توسط تیم های بین المللی از واحدهای صنعتی استان بازدید به عمل آمد که کلیه اقدامات اجرایی و مذاکرات مربوطه مثبت ارزیابی شد و وزارتخانه متبوع کتباً مراتب رضایت را از همکاران معاونت امور صنایع اعلام کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امسال 139 پروانه بهره برداری صنعتی در خوزستان صادر شد

امسال 139 پروانه بهره برداری صنعتی در خوزستان صادر شد