مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 28 اسفند 1396 ساعت 12:452018-03-19اقتصادي

تخصیص اعتبارات قابل توجه طی امروز و فردا به بیمه سلامت


مدیرعامل سازمان بیمه سلامت از تخصیص اعتبارات قابل توجه به این سازمان به منظور پرداخت مطالبات ارائه دهندگان خدمات سلامت طی امروز و فردا خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، طاهر موهبتی با بیان اینکه بحث بدهی ها همواره از چالش های سازمان بیمه سلامت ایران به ارائه دهندگان خدمت بوده است؛ افزود: در طول 6 ماه اخیر شاهد اتفاقات خوبی در این بخش بوده ایم به طوری که تا کنون حدود 8200 میلیارد تومان از مطالبات پرداخت شده است در حالی که در شش ماهه اول سال 96 این رقم 2450 میلیارد تومان بود.

مدیر عامل سازمان بیمه سلامت ایران با اشاره به جدی بودن مشکلات پایان سال ارائه دهندگان خدمات در پرداخت های خود تصریح کرد: با پیگیری های ویژه دکتر هاشمی وزیر محترم بهداشت و دکتر نوبخت رییس سازمان برنامه و بودجه، اعتبارات قابل توجهی به سازمان بیمه سلامت ایران در نظر گرفته شده که ظرف امروز و فردا به حساب سازمان واریز می شود.

وی با بیان اینکه پس از تخصیص اعتبار، مطالبات داروخانه های خصوصی پرداخت خواهد شد، گفت: همچنین حدود 4 ماه از مطالبات بخش خصوصی، پارکلینیک، آزمایشگاه، تصویربرداری و سرپایی نیز پرداخت خواهد شد.

در این شرایط، پرداخت به این گروه از ارائه دهندگان خدمت به مرداد ماه 96 خواهد رسید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تخصیص اعتبارات قابل توجه طی امروز و فردا به بیمه سلامت

تخصیص اعتبارات قابل توجه طی امروز و فردا به بیمه سلامت