مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 28 اسفند 1396 ساعت 12:202018-03-19اجتماعي

گردشگران گیلان مسوولیت زباله شان را بر عهده بگیرند


مناطق گردشگری طبیعی تحت مدیریت استان در تعطیلات نوروزی آماده بازدید مسافران، گردشگران و طبیعت گردان خواهد بود.

- مدیرکل حفاظت محیط زیست گیلان گفت:مناطق گردشگری طبیعی تحت مدیریت استان در تعطیلات نوروزی آماده بازدید مسافران، گردشگران و طبیعت گردان خواهد بود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا- قربانعلی محمدپور گفت: مسافرین نوروزی و علاقمندان می توانند در ایام عید با هماهنگی از موزه تنوع زیستی واقع در ساختمان اداره کل حفاظت محیط زیست استان در ایام عید بازدید کنند.

وی افزود: معضل بزرگ محیط زیست استان، پسماند و زباله ای است که در مناطق رها می شوند و عمدتا علاوه بر آلودگی آب و خاک باعث بروز آلودگی منظر می شود.

محمدپور خاطر نشان کرد: از همه ی گردشگران و طبیعت گردان درخواست داریم ضمن تولید کمتر زباله،مسئولیت زباله تولید شده توسط خود را بر عهده داشته باشند.

وی تصریح کرد:کلیه محیط بانان در مناطق تحت مدیریت خود آماده ارائه راهنمایی های لازم در خصوص بازدید از حیات وحش و چشم اندازهای بی نظیر طبیعی هستند.

مدیرکل حفاظت محیط زیست گیلان خاطرنشان کرد: انتظار داریم رانندگان وسایط نقلیه در مناطق جنگلی و کوهستانی به تابلوهای هشدار دهنده مناطق عبور و مرور وحوش توجه داشته باشند تا از بروز حادثه برای خود و حیات وحش اجتناب شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گردشگران گیلان مسوولیت زباله شان را بر عهده بگیرند

گردشگران گیلان مسوولیت زباله شان را بر عهده بگیرند