مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 28 اسفند 1396 ساعت 12:112018-03-19سياسي

داستان زندگی رهبر انقلاب در صدر پرفروش های مرکز اسناد انقلاب


معاون مرکز اسناد انقلاب اسلامی گفت: کتاب «1318» روایتی ساده و صمیمی از زندگی و خاطرات رهبر معظم انقلاب اسلامی است که در صدر پرفروش ترین کتب مرکز اسناد انقلاب اسلامی در سال 96 قرار گرفت.

- داستان زندگی رهبر انقلاب در صدر پرفروش های مرکز اسناد انقلاب " معاون مرکز اسناد انقلاب اسلامی گفت: کتاب 1318 روایتی ساده و صمیمی از زندگی و خاطرات رهبر معظم انقلاب اسلامی است که در صدر پرفروش ترین کتب مرکز اسناد انقلاب اسلامی در سال 96 قرار گرفت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، مهدی رمضانی، معاون مرکز اسناد انقلاب اسلامی گزارشی از کتب پرفروش مرکز اسناد انقلاب اسلامی در سال 1396 و برنامه های این مرکز در حوزه نشر در سال 1397 را ارائه کرد.

رمضانی با اشاره به استقبال مردم از نگارش ساده و روان کتب تاریخی گفت: رویکرد مرکز اسناد انقلاب اسلامی برای ارتباط بیشتر با توده مردم و معرفی تاریخ انقلاب به آنها، نگارش کتاب هایی است که از ادبیات علمی فاصله گرفته و به سمت ادبیات روایی و داستانی حرکت می کنند.

وی افزود: کتاب هایی که در صدر کتب پرفروش مرکز اسناد در سال 96 بود شامل همین نکته است و نشان می دهد که عامه مردم هم به این سبک از روایت تاریخ انقلاب اسلامی علاقه نشان داده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

داستان زندگی رهبر انقلاب در صدر پرفروش های مرکز اسناد انقلاب

داستان زندگی رهبر انقلاب در صدر پرفروش های مرکز اسناد انقلاب