مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 28 اسفند 1396 ساعت 10:352018-03-19سياسي

نشاط معنوی؛سوغات معنوی راهیان نور/ جامعه ما تشنه نشاط سالم است


مواردی همچون پرهیز از حرام، خدمت به بندگان خدا و گره گشایی دیگران و کار کردن باعث نشاط و شادابی می شود.

- رییس موسسه روایت سیره شهدا گفت: مواردی همچون پرهیز از حرام، خدمت به بندگان خدا و گره گشایی دیگران و کار کردن باعث نشاط و شادابی می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حجت الاسلام ماندگاری رییس موسسه روایت سیره شهدا در ویژه برنامه جشنواره ملی سرزمین نور که در اردوگاه شهید باکری خرمشهر برگزار شد، گفت: شعار جشنواره ملی سرزمین نور این است که سوغات معنوی راهیان نور، نشاط معنوی است، یعنی نشاطی که همراه با گناه نباشد.

سرزمین جبهه ها فقط تکه پاره پیکر شهدا و غم و غصه نبود و بچه ها با نشاط بودند و خنده و شادابی رزمنده ها در دوران دفاع مقدس، مثال زدنی بود.

در دوران دفاع مقدس، بچه ها با نشاط بودند اما گناه نمی کردند؛ با نشاط بودند اما مردم آزاری نمی کردند و امروز جامعه ما تشنه نشاط سالم است.

ما اعتقادمان بر این است که بهترین نشاط، وقتی است که انسان متصل به خدا باشد و رزمندگان در دوران دفاع مقدس، خنده هایشان هم متصل به خدا بود.

وی ادامه داد: شهید مهدی مقدادیان،خیلی شوخ طبع بود و همیشه دوست داشت که رزمندگان را جهت رضای خدا بخنداند، چون شهادت رزمنده ها باعث غصه همرزمانشان می شد و این شهید، تلاش می کرد که با شوخ طبعی خود، باعث خنده این عزیزان شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نشاط معنوی؛سوغات معنوی راهیان نور/ جامعه ما تشنه نشاط سالم است

نشاط معنوی؛سوغات معنوی راهیان نور/ جامعه ما تشنه نشاط سالم است