مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 28 اسفند 1396 ساعت 10:302018-03-19بين الملل

دیدار مشاوران امنیتی آمریکا، کره جنوبی و ژاپن درباره کره شمالی


دفتر ریاست جمهوری کره جنوبی اظهار کرد، مشاوران امنیت ملی آمریکا، کره جنوبی و ژاپن برای گفت وگو در خصوص کره شمالی و "خلع سلاح هسته ای شبه جزیره کره" با یکدیگر دیدار کردند.

- دفتر ریاست جمهوری کره جنوبی اظهار کرد، مشاوران امنیت ملی آمریکا، کره جنوبی و ژاپن برای گفت وگو در خصوص کره شمالی و "خلع سلاح هسته ای شبه جزیره کره" با یکدیگر دیدار کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از خبرگزاری رویترز، این دیدار همچنین می تواند راه را برای دیدار احتمالی میان دونالد ترامپ، رییس جمهور آمریکا و کیم جونگ اون، رهبر کره شمالی هموار کند.

این نشست یکی از تازه ترین اقداماتی بود که در آستانه نشست کره شمالی با آمریکا و کره جنوبی در آسیا، آمریکا و اروپا صورت می گیرد.

چونگ ایوی یونگ، رییس دفتر امنیت ملی کره جنوبی با هربرت ریموند مک مستر، مشاور امنیت ملی آمریکا و شوتارو یاچی، مشاور امنیت ملی ژاپن برای گفت وگو درباره نشست کیم جونگ اون و مون جائه این، رییس جمهور کره جنوبی دیدار کرد.

این مقامات همچین درباره نشست احتمالی ترامپ و کیم جونگ اون نیز صحبت کردند.

مشاوران امنیتی سه کشور در خصوص "خلع سلاح هسته ای کامل شبه جزیره کره" گفت وگو کرده و بر سر اهمیت عدم تکرار اشتباهات گذشته توافق داشتند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دیدار مشاوران امنیتی آمریکا، کره جنوبی و ژاپن درباره کره شمالی

دیدار مشاوران امنیتی آمریکا، کره جنوبی و ژاپن درباره کره شمالی