مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 28 اسفند 1396 ساعت 10:212018-03-19سياسي

از تعلل در انتخاب شهردار تا تصمیم بر ایجاد سایت ـ موزه در میدان امام(ره)


مسوولان و مدیریت شهری همدان در سالی که گذشت تصمیمات خوب و بدی را رقم زدند که تعلل شورای پنجم در انتخاب شهردار و تصمیم بر ایجاد سایت ـ موزه در پیاده راه میدان امام (ره) از آن جمله بود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس" از همدان، سال 96 با تمام تلخی ها و شیرینی ها گذشت، اما وقتی کتاب سال که گذشت را ورق می زنیم شاید فرصت های از دست رفته بسیاری را می توان در صفحاتی از آن کتاب دید، عبرتی هایی در کتاب پرنشیب و فراز 96 ثبت شده که آیندگان باید با نگاهی به آن از تکرار برخی از آنها جلوگیری کنند.

در کتاب همدان 96، نیز لحظاتی رقم خورد که شاید نتوان از آنها به لحظات تلخ و شیرین یاد کرد اما تأثیراتی بر شهر و مدیریت شهری داشت که اگر تصمیمات به موقع و به جا و یا تصمیمات نادرست اتخاذ می شد شاهد تأثیرات مثبت و یا تأثیرات سوء آن در سطح شهر می بودیم.

از تصمیمات وابسته به مدیریت شهری عملکرد ضعیف شورای پنجم در انتخاب به موقع شهردار بود به نحوی که از ابتدای تعیین اعضای شورای پنجم، هربار انتخاب شهردار به زمانی دیگر موکول شد و در نهایت پس از کش و قوس های فراوان و حذف گزینه های بومی، حسین مرادی شهردار سابق منطقه 22 تهران با 11 رأی موافق به کسب عنوان شهردار همدان معرفی شد که مرادی نیز به دلایلی از پذیرش این مسوولیت سرباز زد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از تعلل در انتخاب شهردار تا تصمیم بر ایجاد سایت ـ موزه در میدان امام(ره)

از تعلل در انتخاب شهردار تا تصمیم بر ایجاد سایت ـ موزه در میدان امام(ره)