مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 28 اسفند 1396 ساعت 10:052018-03-19سياسي

تایید طرح "تهیه نقشه خطرپذیری مناطق" آموزش و پرورش خوزستان توسط مقام معظم رهبری


طرح آموزش و پرورش خوزستان در تهیه نقشه خطرپذیری مناطق توسط مقام معظم رهبری تایید شد و به صورت یک طرح ملی در دستور کار ستاد مبارزه با مواد مخدر کشور قرار گرفته است.

- تایید طرح "تهیه نقشه خطرپذیری مناطق" آموزش و پرورش خوزستان توسط مقام معظم رهبری استاندار خوزستان گفت: طرح آموزش و پرورش خوزستان در تهیه نقشه خطرپذیری مناطق توسط مقام معظم رهبری تایید شد و به صورت یک طرح ملی در دستور کار ستاد مبارزه با مواد مخدر کشور قرار گرفته است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، غلامرضا شریعتی در جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر خوزستان با اشاره به اقدامات شاخص آموزش و پرورش در حوزه مبارزه با آسیب های اجتماعی، اظهار کرد: ترسیم نقشه خطرپذیری مناطق و مدارس آموزش و پرورش استان با هدف شناسایی مناطق پرخطر، در معرض خطر و آسیب خیز انجام شده است و مدارس سه دوره تحصیلی ابتدایی، متوسطه اول و دوم را تحت پوشش قرار می دهد.

بر اساس این نقشه در خوزستان 989 مدرسه در مناطق آسیب خیز قرار دارند.

وی با تاکید بر اینکه مهمترین راهبرد مقابله با آسیب های اجتماعی از جمله اعتیاد، افزایش حمایت اجتماعی در جامعه است، گفت: مهمترین نهادی که می تواند در زمینه حمایت اجتماعی نقش مهمی ایفا کند، آموزش و پرورش است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تایید طرح "تهیه نقشه خطرپذیری مناطق" آموزش و پرورش خوزستان توسط مقام معظم رهبری

تایید طرح "تهیه نقشه خطرپذیری مناطق" آموزش و پرورش خوزستان توسط مقام معظم رهبری