مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 28 اسفند 1396 ساعت 00:412018-03-18ورزشي

پربیننده ترین اخبار خبرگزاری فارس در 24ساعت گذشته


پایان محاکمه راننده اتوبوس جنایتکار و کره شمالی با کشوری که در برجام عهدشکنی کند توافق نمی کند؛ از جمله پربیننده ترین اخبار خبرگزاری فارس در روز گذشته بودند.

- پربیننده ترین اخبار سومین جلسه رسیدگی به پرونده محمد ثلاث عضو فرقه دراویش در شعبه نهم دادگاه کیفری دقایقی پیش به پایان رسید.

فیلم/ اقدام عجیب علی پروین برای معافیت سربازی" علی پروین پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس برای معافیت سربازی دست به اقدام عجیبی زد.

کره شمالی با کشوری که در برجام عهدشکنی کند توافق نمی کند" تحلیلگر ارشد مسائل بین المللی در یادداشتی به دولت آمریکا هشدار داده در صورت عهدشکنی در برجام در مذاکره با کره شمالی موفق نخواهد شد.

جزییات تمام پیشنهادات مزدی شورای عالی کار/ کار کارگر در سال 97 چقدر می ارزد؟" نمایندگان کارگری و کارفرمایی امروز در حالی برای یازدهمین بار با هدف تعیین دستمزد سال 97 کارگران جلسه خواهند داشت که پیشنهادات مختلفی را برای بسته مزدی حداقل بگیران و سایر سطوح مزدی در نظر دارند.

پایان نافرجام نشست 8 ساعته تعیین مزد کارگری/ کارگران و کارفرمایان توافق نکردند" نشست شورای عالی کار که نزدیک به 8 ساعت به طول انجامید با عدم توافق نمایندگان گروه های کارگری و کارفرمایی نافرجام ماند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پربیننده ترین اخبار خبرگزاری فارس در 24ساعت گذشته

پربیننده ترین اخبار خبرگزاری فارس در 24ساعت گذشته