مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 27 اسفند 1396 ساعت 21:012018-03-18سياسي

پیوند ازدواج 22 زوج جوان شهرستان دشتی در جوار شهدای گمنام آغاز شد


پیوند ازدواج 22 زوج جوان اهل شهر شنبه از توابع شهرستان دشتی استان بوشهر در جوار شهدای این شهر و دو شهید گمنام آغاز شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس" از شهرستان دشتی، 22 زوج جوان شنبه ای با حضور بر تربیت پاک و مطهر شهدای شهر شنبه و دو شهید گمنام این شهر زندگی خود را آغاز کردند.

شهردار شهر شُنبه شهرستان دشتی بعد از ظهر امروز در آیین جشن ازدواج آسان 22 زوج جوان این شهر اظهار داشت: با تعامل خوب و سازنده ای که بین شهردار، اعضای شورای اسلامی و شهروندان شهر شُنبه وجود دارد این امر خیر باعث رونق فرهنگ ازدواج آسان در سطح شهر می شود و از چنین برنامه هایی حمایت می کنیم.

ابوالقاسم درویشی افزود: امروز الگو بانوان ما باید برگرفته از سیره علوی و فاطمی باشد و اگر آشنایی با سیره علوی و فاطمی داشته باشیم دچار مشکل نخواهیم شد.

وی تصریح کرد: نقش زنان در دین اسلام و انقلاب اسلامی می تواند یک الگو برای دیگر جوانانی باشد که می خواهند زندگی خود را شروع کنند.

مسؤول مؤسسه خیریه آبشار عاطفه ها شعبه بوشهر نیز گفت: مؤسسه خیریه آبشار عاطفه ها به مرکزیت مشهد مقدس 380 شعبه در کشور دارد و روزانه بر این شعبه ها افزوده می شود.

عباس گرامی با اعلام اینکه در استان بوشهر 8 شعبه این موسسه در استان بوشهر فعال است، عنوان کرد: این مراسم به همت آبشار عاطفه های شهر شنبه برگزار ش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیوند ازدواج 22 زوج جوان شهرستان دشتی در جوار شهدای گمنام آغاز شد

پیوند ازدواج 22 زوج جوان شهرستان دشتی در جوار شهدای گمنام آغاز شد