مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 27 اسفند 1396 ساعت 18:102018-03-18ورزشي

توزیع نشریات رایگان بین مسافران نوروزی


مدیر سامانه خرید مجلات برگشتی معاونت مطبوعاتی از آغاز توزیع نشریات رایگان بین مسافران نوروزی خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی معاونت مطبوعاتی، علی محمد کرد نایج با بیان اینکه سامانه خرید مجلات برگشتی از 27 اسفند ماه، طرح نوروزی توزیع نشریات رایگان را در ناوگان ریلی و جاده ای کشور آغاز می کند گفت: این نشریات اهدایی در حوزه های فرهنگی، اجتماعی، هنری، ورزشی، سلامت، کودک و نوجوان، علمی و تخصصی به مسافران نوروزی اهداء می شود.

وی اطلاع رسانی و گسترش فرهنگ مطالعه بین اقشار جامعه و مسافران ریلی و جاده ای کشور را از اهداف اصلی اجرای این طرح برشمرد و افزود: حدود 100 عنوان نشریه در حوزه های فوق با گرایش هفته نامه، دوهفته نامه، ماهنامه و فصلنامه برای طرح نوروزی در نظر گرفته شده است.

به گفته کرد، سامانه خرید و اهدای نشریات برگشتی در حالی وارد سومین سال فعالیت خود می شود که مورد توجه اقشار مختلف جامعه و سازمان ها و نهادهای منتفع از این سامانه قرار گرفته است.

مدیر سامانه خرید مجلات برگشتی با اشاره به اینکه طرح ویژه نوروزی از 26 اسفند ماه شروع و تا 14 فروردین ماه سال 97 ادامه می یابد، خاطرنشان کرد: هدف طرح خرید مجلات برگشتی در سال آینده، توسعه در استان ها، شهرهای کوچک و روستاهای اطراف است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توزیع نشریات رایگان بین مسافران نوروزی

توزیع نشریات رایگان بین مسافران نوروزی