مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 27 اسفند 1396 ساعت 18:052018-03-18سياسي

شهرداری ها نباید به باشگاه سیاسی تبدیل شوند/ نباید سد معبر را به بیکاری ربط داد


شهرداری مجموعه عمرانی و خدمات رسانی به مردم است و هرگز نباید این مجموعه را به باشگاه سیاسی تبدیل و با گرایش خاص سیاسی اداره کرد.

- استاندار اردبیل گفت: شهرداری مجموعه عمرانی و خدمات رسانی به مردم است و هرگز نباید این مجموعه را به باشگاه سیاسی تبدیل و با گرایش خاص سیاسی اداره کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، اکبر بهنامجو در نشست شهرداران استان اردبیل اظهار کرد: بنده با توجه به اینکه کارم را از شهرداری آغاز کردم با شرایط سخت کاری شهرداران و ضرورت تعامل و ارتباط با مردم آشنا هستم به طوری که بیش از 70 درصد کارهای شهرداری ارتباط مستقیمی با مردم دارد.

وی خاطرنشان کرد: قطعا توسعه یافتگی شهرها زمینه توسعه یافتگی در حوزه های مختلف را فراهم می آورد و شایسته است در این زمینه شهرداران به دنبال راهکار مناسبی باشند تا بهترین و عالی ترین شاخص ها در ایجاد رفاه و آسایش مردم فراهم آید.

استاندار اردبیل ضرورت ارتباط شهرداران را با مردم به شکل تنگاتنگ و مسئولان به صورت مطلوب با رعایت استقلال کاری یادآور شد و گفت: در کنار ارتباط روزانه با مردم به شکل هفتگی نیز باید یک روز را به دیدار و ملاقات با مردم اختصاص دهید تا از نزدیک با دغدغه ها و نگرانی های مردم آشنا شده و اجازه ندهیم تا بین این تعامل و ارتباط فاصله بیفتد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهرداری ها نباید به باشگاه سیاسی تبدیل شوند/ نباید سد معبر را به بیکاری ربط داد

شهرداری ها نباید به باشگاه سیاسی تبدیل شوند/ نباید سد معبر را به بیکاری ربط داد