مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 27 اسفند 1396 ساعت 17:562018-03-18سياسي

باید با افزایش مراودات روابط اقتصادی، فرهنگی و سیاسی را گسترش داد


رییس دفتر رییس جمهور با بیان اینکه مانعی بر سر راه گسترش روابط ایران و عمان وجود ندارد، تصریح کرد: روابط اقتصادی تهران – مسقط باید متناسب با روابط سیاسی دو کشور گسترش یابد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دولت، محمود واعظی رییس دفتر رییس جمهور روز یکشنبه در دیدار یوسف بن علوی وزیر امور خارجه عمان، با اشاره به سوابق مثبت و روابط حسنه و دیرین تهران مسقط، گفت: باید با افزایش مراودات بین مقامات مختلف دو کشور، روابط اقتصادی، فرهنگی و سیاسی را بیش از پیش گسترش و ارتقا داد.

رییس دفتر رییس جمهور با بیان اینکه مانعی بر سر راه گسترش روابط ایران و عمان وجود ندارد، تصریح کرد: روابط اقتصادی تهران مسقط باید متناسب با روابط سیاسی دو کشور گسترش یابد و ضروری است دستگاه های مرتبط در راستای توافقات فیمابین در مسیر گسترش روابط اقتصادی فعال تر شوند.

رییس دفتر رییس جمهور با بیان اینکه نگاه جمهوری اسلامی ایران به جنگ یمن، نگاهی انسانی است، اظهار داشت: درگیری و ناامنی های جاری در منطقه، سرمایه های انسانی و مادی مسلمانان را از بین می برد، در حالی که این سرمایه ها باید صرف رشد و رفاه مردم و ملت های منطقه شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

باید با افزایش مراودات روابط اقتصادی، فرهنگی و سیاسی را گسترش داد

باید با افزایش مراودات روابط اقتصادی، فرهنگی و سیاسی را گسترش داد