مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 27 اسفند 1396 ساعت 17:512018-03-18اقتصادي

بهار 97 کارخانه رنو در شهر ساوه راه اندازی می شود


استاندار استان مرکزی از تلاش به منظور راه اندازی کارخانه رنو در شهر ساوه و کارخانه تولید خودرو (سایپا) در خمین در بهار 97 خبر داد.

- سیدعلی آقازاده در گفت وگو با خبرنگار فارس در اراک با اشاره به پیگیری های انجام شده در تهران به منظور رفع مشکلات برخی از صنایع استان اظهار کرد: در راستای حل مشکلات استان نشستی را با حضور نماینده مردم شهرستان خمین در مجلس با مدیرعامل بانک صنعت و معدن برگزار و طی آن راه اندازی کارخانه نخ خمین را مورد بررسی قرار دادیم.

وی افزود: همچنین با رییس بنیاد مستضعفان نیز دیدار کرده و درخصوص راه اندازی کارخانه قند شازند گفت وگوهای لازم انجام شد.

استاندار مرکزی ادامه داد: در دیدار با معظمی معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت و مدیرعامل سازمان نوسازی و گسترش صنایع ایران (ایدرو) تسریع در راه اندازی کارخانه رنو در استان مرکزی را خواستار شده و در این دیدار مقرر شد در بهار 97 برای راه اندازی این کارخانه در شهر ساوه و همچنین راه اندازی کارخانه تولید خودرو (سایپا) در خمین اقدامات لازم انجام شود.

آقازاده گفت: پیگیری و تلاش در راستای رفع مشکلات صنایع بزرگ استان از جمله آذرآب، ماشین سازی، هپکو و واگن پارس نیز از دیگر برنامه هایی بود که در تهران پیگیری شد، درخصوص شرکت واگن پارس مذاکراتی برای واگذاری این شرکت به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهار 97 کارخانه رنو در شهر ساوه راه اندازی می شود

بهار 97 کارخانه رنو در شهر ساوه راه اندازی می شود