مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 27 اسفند 1396 ساعت 17:262018-03-18حوادث

مسؤول ایستگاه آتش نشانی شهر آبیک: تریلر در اتوبان قزوین ـ کرج جان 3 سرباز را گرفت


مسؤول ایستگاه آتش نشانی شهر آبیک از تصادف یک دستگاه ال 90 با تریلر در اتوبان قزوین ـ کرج پس از کارخانه سیمان خبر داد و گفت: سه سرباز در این تصادف جان خود را از دست دادند.

- حسین شاه محمدی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در آبیک اظهار داشت: ساعت حدود 12 ظهر امروز گزارشی مبنی بر تصادف در اتوبان قزوین ـ کرج به ایستگاه آتش نشانی شهر آبیک ارائه شد.

وی افزود: در این تصادف که در لاین جنوبی اتوبان قزوین ـ کرج پس از کارخانه سیمان رخ داده بود، یک دستگاه ال90 با یک دستگاه تریلر حاوی سیمان برخورد کرد.

مسؤول ایستگاه آتش نشانی شهر آبیک ادامه داد: پس از این تصادف، تریلر حامل بار سیمان قیچی کرده و از جاده خارج می شود؛ خودروی ال90 زیر تریلر قرار می گیرد که موجب کشته شدن سه سرنشین ال 90 که هر سه از سربازان پادگان جوادنیا شهرستان آبیک بودند و خودروی شخصی یکی از آنان بود، جان خود را از دست می دهند.

شاه محمدی تأکید کرد: پس از حضور جرثقیل سنگین کارخانه سیمان در محل حادثه و جداسازی تریلر از ال90، مأموران ایستگاه آتش نشانی شهر آبیک نسبت به باز کردن سقف و بدنه های خودروی پرس شده ال90، نسبت خروج اجساد سه سرباز از این خودرو اقدامات لازم را انجام دادند.

وی خاطرنشان کرد: به دلیل اینکه محل وقوع تصادف در حوزه استان البرز بوده، اجساد تصادف مذکور توسط خودروی آمبولان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسؤول ایستگاه آتش نشانی شهر آبیک: تریلر در اتوبان قزوین ـ کرج جان 3 سرباز را گرفت

مسؤول ایستگاه آتش نشانی شهر آبیک: تریلر در اتوبان قزوین ـ کرج جان 3 سرباز را گرفت