مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 27 اسفند 1396 ساعت 16:402018-03-18سياسي

آمادگی 100 درصدی تهران برای استقبال از بهار/ درختکاری در مسیر فرودگاه امام خمینی(ره)


معاون خدمات شهری شهرداری تهران با تاکید بر آمادگی 100 درصدی این معاونت برای استقبال از بهار 97 و تشریح اقدامات انجام شده در سطح تهران گفت: در مسیر فرودگاه امام خمینی(ره) به طول 30 کیلومتر درختکاری انجام شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مجتبی یزدانی در تشریح اقدامات شهرداری تهران در طرح استقبال از نوروز 1397 گفت: استقبال از نوروز در دو بخش انجام می شود، یک بخش در بحث نگهداشت شهر تهران که جزو وظایف ذاتی و مستمر معاونت خدمات شهری است و موضوعاتی از قبیل رسیدگی به وضعیت 2هزارو 223 بوستان سطح شهر، رفع نواقص، ایمن سازی و بهبود وضعیت بوستان ها، پیگیری مناسب سازی بوستان های شهری برای استفاده معلولین و جانبازان، رفع مشکلات سرویس های بهداشتی عمومی شهری و پارکی، رسیدگی به وضعیت نورپردازی های سطح شهر تهران،رسیدگی به وضعیت ظاهری معابر، مبلمان شهری و وسایل بازی کودکان در بوستان ها در بر می گیرد.

یزدانی در ادامه با بیان این که کاشت نهال ویژه هفته منابع طبیعی طی هشت روز 11 الی 18 اسفندماه 96 با حضور مقامات لشگری، کشوری ، مدیران و اساتید فرهنگی و اصحاب رسانه و.

انجام شد، گفت: یکی از برنامه های این حوزه در طرح استقبال از نوروز در هفته درختکاری ساماندهی و احیا درختان خیابان ولیعصر(عج) است که طی مراسمی 740 اصله درخت با بن 10 تا 15 ساله کاشته و این عمل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمادگی 100 درصدی تهران برای استقبال از بهار/ درختکاری در مسیر فرودگاه امام خمینی(ره)

آمادگی 100 درصدی تهران برای استقبال از بهار/ درختکاری در مسیر فرودگاه امام خمینی(ره)