مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 27 اسفند 1396 ساعت 15:562018-03-18فرهنگي

توسط نشر کتاب نیستان مجموعه داستانی از نصرت الله محمودزاده منتشر شد


مجموعه داستان آدم شویی اثر نصرت الله محمودزاده با نزدیک شدن به هویتی تازه منتشر شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس"، مجموعه داستان آدم شویی اثر نصرت الله محمودزاده از سوی نشر کتاب نیستان منتشر شد.

نام نصرت الله محمود زاده سال هاست که برای راویان و نویسندگان هشت سال دفاع مقدس به عنوان یکی از قله های ادبیات و نوشتن درباره این گونه ادبی مطرح شده است.

او که این روزها فارغ التحصل رشته جامعه شناسی در مقطع کارشناسی ارشد نیز به شمار می رود یکی از بی بدیل ترین راویان و نویسندگان دفاع مقدس است که در بیان و نوشتار و سبک و ادبیات رسمی و منحصر به فردی دارد.

ادبیاتی که در آن، مرزهای میان گفتار و نوشتار شکسته شده و کلمات دیوانه وار و بدون هرگونه رودربایستی مانند قطار گلوله های مسلسل مخاطب را با خود همراه و به مقصد میخکوب می کند.

محمودزاده در اولین روز تهاجم عراق به ایران، داوطلبانه به خوزستان شتافت و به عنوان نیروی داوطلب در عملیات آزادسازی سوسنگرد حضور داشت.

او که در عملیات هویزه در محاصره دشمن قرار گرفته بود با وقایعی مواجه شد که بعدها منجر به نوشتن اولین کتابش حماسه هویزه شد.

جدای از این تاکنون بیش از چهارده اثر از این نویسنده به چاپ رسیده است که عمده آنها در گونه غیر داستانی و مبتنی بر روایت گویی و خاطره نگاری است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توسط نشر کتاب نیستان مجموعه داستانی از نصرت الله محمودزاده منتشر شد

توسط نشر کتاب نیستان مجموعه داستانی از نصرت الله محمودزاده منتشر شد