مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 27 اسفند 1396 ساعت 15:152018-03-18اقتصادي

هیچ منابع مالی برای تعاون روستایی پیش بینی نشده است


مدیرکل تعاون روستایی خوزستان گفت: در دولت هیچ منابع مالی برای ما پیش بینی نشده است و با توجه به این که درآمدهای ما سال به سال کمتر می شود، برای توسعه و استانداردسازی انبارها نیازمند بودجه هستیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مهدی سیاحی در نشست خبری که امروز، 27 اسفندماه در اهواز برگزار شد، با اشاره به این که بحث تامین میوه شب عید بر عهده تعاون روستایی سپرده شده است، اظهار کرد: براساس ابلاغیه وزیر جهاد کشاورزی از 5 ماه گذشته برنامه ریزی لازم در این زمینه آغاز و قرار شد میوه شب عید توسط تعاون روستایی استان تامین شود.

وی افزود: در این زمینه استان های شمالی و جنوبی جهت تامین پرتقال و استان های آذربایجان شرقی و غربی را برای تامین سیب موردنیاز استان خوزستان مشخص شدند تا نیاز استان در بحث میوه شب عید از این استان ها تامین شود.

مدیرکل تعاون روستایی خوزستان تصریح کرد: بر اساس قرارداد منعقدشده توانستیم 2هزار و 500 تن میوه را در 4سردخانه در سطح استان ذخیره کنیم.

یک هزار تن پرتقال تامسون از استان مازندران، 500 تن پرتقال والنسیا از استان فارس و کرمان و 500 تن سیب از آذربایجان شرقی تامین و به موقع به استان حمل شد.

ایجاد 120 غرفه میوه نوروزی در خوزستان+ قیمت ها سیاحی گفت: سال های گذشته کل کار را با نظارت دستگاه های مرتبط انجام می دادیم اما امسال این روال ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هیچ منابع مالی برای تعاون روستایی پیش بینی نشده است

هیچ منابع مالی برای تعاون روستایی پیش بینی نشده است