مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 27 اسفند 1396 ساعت 14:112018-03-18اقتصادي

آمار بالای بیکاری در گیلان/ مسئولین با آمارها بازی نکنند


استاندار گیلان با بیان اینکه آمار بیکاری در گیلان بالاست، گفت: ارائه آمار مسئولین به خصوص در حوزه اشتغال صحیح نیست، کسانی که ماهی 100 هزار تومان درآمد دارند شاغل نیستند درصورتی که در آمارها به عنوان شاغل ثبت شده اند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس" از رشت، مصطفی سالاری صبح امروز در جلسه کمیته اشتغال روستایی در سالن جلسات استانداری گیلان در رشت با بیان اینکه باید مهارت و جزییات فردی افراد شاغل در روستاها مشخص شود اظهار کرد: باید در سامانه های اداری آمار افراد شاغل ثبت تا آمار بیکاران از طریق آن مشخص شود که با همکاری دهیاری ها به راحتی در مدت یک ماه می توان این کار را انجام داد.

وی با اشاره به اینکه در گیلان منبع مشخصی برای ارائه آمار اشتغال در حوزه های مختلف وجود ندارد افزود: تصمیم گیری ها در حوزه اشتغال روستایی در گیلان به صورت پراکنده انجام می گیرد و باید وضعیت کسانی که پروانه کسب وکار در صنف های مختلف دارند مشخص شود.

استاندار گیلان با تأکید بر اینکه برای ایجاد اشتغال پایدار در روستاها باید زیرساخت های عمرانی شناسایی شوند بیان کرد: ابتدا باید زیرساخت های روبنایی و زیربنایی مورد شناسایی قرار گیرند تا ساختار آموزشی و فرصت های شغلی در روستاها ایجاد شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمار بالای بیکاری در گیلان/ مسئولین با آمارها بازی نکنند

آمار بالای بیکاری در گیلان/ مسئولین با آمارها بازی نکنند