مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 27 اسفند 1396 ساعت 13:562018-03-18بين الملل

سفر هیأت عالی رتبه نظامی لیبی به قاهره


منابع نظامی لیبی از سفر یک هیأت عالی رتبه نظامی این کشور به قاهره به منظور برگزاری ششمین دور مذاکرات جهت ایجاد یکپارچگی در نهاد نظامی لیبی خبر دادند.

- ، عبدالرازق الناظوری رییس ستاد مشترک وابسته به فرماندهی کل ارتش ملی لیبی و سرلشگر عبدالرحمن الطویل رییس ستاد وابسته به شورای ریاستی دولت وفاق ملی لیبی امروز یکشنبه وارد قاهره شدند تا در ششمین دور مذاکرات مربوط به یکپارچگی نهاد نظامی لیبی شرکت کنند.

از سوی دیگر برخی منابع لیبیایی نیز از سفر مسئولان محلی منطقه شرقی و تعدادی از شیوخ و سرشناسان این منطقه به فرودگاه معیتیقه در طرابلس خبر دادند.

طبق گزارش وبگاه الیوم السابع ، مقامات نظامی لیبی پیش از این در مذاکرات قبلی بر اصول ملی تأکید کرده و به بررسی ایده ها و راه حل های مختلف برای آغاز مرحله جدید اتحاد نهاد نظامی لیبی پرداختند و برای این منظور یک گروه از کمیته های فنی متخصص برای بررسی مکانیزم یکپارچه سازی نهاد نظامی تشکیل شد.

از زمان سرنگونی رژیم قذافی، دو قدرت حاکمه در لیبی وجود دارد یکی دولت وفاق ملی در طرابلس که جامعه جهانی آن را به رسمیت شناخته است و دیگری دولت موقت در شرق لیبی که با سرلشگر خلیفه حفتر مرتبط است و جامعه جهانی آن را به رسمیت نشناخته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سفر هیأت عالی رتبه نظامی لیبی به قاهره

سفر هیأت عالی رتبه نظامی لیبی به قاهره