مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 27 اسفند 1396 ساعت 12:552018-03-18اجتماعي

محرومیت های البرز باید به مساله ای ملی تبدیل شود


استاندار البرز در شورای آموزش و پرورش استان با اشاره به محرومیت های سرانه های آموزشی در البرز گفت: حجم فشار مهاجران به البرز آنقدر بالا است که هر میزان کار انجام شود، - باز هم عقب هستیم و با کمبود سرانه ها مواجه ایم؛ از این رو باید اوج محرومیت های این بخش در افق ملی به مسئولان کشور انعکاس داده شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری البرز، محمدعلی نجفی صبح یکشنبه(27 اسفند) در پنجاه و هفتمین جلسه شورای آموزش و پرورش استان که در محل استانداری برگزار شد؛ اظهار کرد: در پرداخت 5 درصد عوارض شهرداری ها؛ برخی از مناطق اکراه می کنند، اگر چه همه باید تکالیف را اجرا کنند اما برخی شهرداری ها هم پیشتاز هستند که قابل تقدیر است.

وی افزود: از این رو شهردان پیشتاز مشارکت در پرداخت عوارض، مورد تقدیر کتبی قرار گیرند .

نجفی در ادامه تاکید بر ضرورت بهره مندی از ظرفیت خیرین افزود: تمرکز و هدایت خیرین برای توسعه زیرساخت های آموزشی گاهی چندین برابر از عوارض شهرداری ها می شود که انتظار می رود با نگاه ویژه ای زمینه جلب و جذب خیرین مدرسه ساز انجام شود.

رییس شورای آموزش و پرورش استان در بخش دیگری پیرامون لزوم پوشش صد در صدی سواد آموزی در استان نیز گفت: بخشی از آمار بیسوادی ناشی از مهاجرت ها است و دهیاران در روستاها نیز باید اهتم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

محرومیت های البرز باید به مساله ای ملی تبدیل شود

محرومیت های البرز باید به مساله ای ملی تبدیل شود