مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 27 اسفند 1396 ساعت 12:452018-03-18ورزشي

دعوت وکیلی از 32 بازیکن برای اردوی تیم ملی والیبال نوجوانان


سرمربی تیم ملی والیبال نوجوانان پس از پایان اردوی انتخابی این تیم که با حضور 384 بازیکن در مدت یک هفته برگزار شد، 32 بازیکن را به اردوی نخست آماده سازی و انتخابی دعوت کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از روابط عمومی فدراسیون والیبال، دوازدهمین دوره مسابقات والیبال قهرمانی نوجوانان پسر زیر 18 آسیا از 8 تا 15 تیرماه به میزبانی جمهوری اسلامی ایران در شهر تبریز برگزار می شود.

اردوی انتخابی تیم ملی والیبال نوجوانان که از روز یک شنبه 20 اسفندماه در سالن فدراسیون شروع شده بود، عصر روز گذشته (شنبه) به پایان رسید.

در مجموع 384 بازیکن در مدت یک هفته این اردو مورد تست قرار گرفتند و در نهایت 32 بازیکن از سوی محمد وکیلی، سرمربی تیم ملی نوجوانان به اردوی نخست آماده سازی و انتخابی این تیم که از ششم فروردین ماه در شهر بابل استان مازندران آغاز می شود، دعوت شدند.

بازیکنان دعوت شده باید ساعت 7 صبح روز دوشنبه ششم فروردین ماه خود را به کادر فنی تیم ملی نوجوانان در فدراسیون والیبال معرفی کنند و ساعت هشت صبح حرکت به سمت شهر بابل خواهد بود.

بازیکنان دعوت شده از استان های مازندران، گیلان و گلستان با هماهنگی قبلی با سرپرست تیم می توانند مستقیما به محل برگزاری اردوی تیم در بابل مراجعه کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دعوت وکیلی از 32 بازیکن برای اردوی تیم ملی والیبال نوجوانان

دعوت وکیلی از 32 بازیکن برای اردوی تیم ملی والیبال نوجوانان