مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 27 اسفند 1396 ساعت 12:312018-03-18اقتصادي

تخلفات مالی مسکن مهر آستارا بالای 13 میلیارد تومان است


فرماندار شهرستان آستارا با اشاره به زدوبندهای صورت گرفته در مسکن مهر این شهرستان این پروژه را یک چالش بسیار بزرگ برای آستارا دانست و گفت: براساس آخرین تحقیقات صورت گرفته حجم سوء استفاده ها و تخلفات مالی در این پروژه، - بالای 13 میلیارد تومان بوده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس" از آستارا، یونس رنجکش شامگاه شنبه در نشست مشترک با خبرنگاران خبرگزاری ها، مطبوعات محلی و فعالان فضای مجازی در سالن اجتماعات فرمانداری اظهار کرد: با راه اندازی خانه مطبوعات و ایجاد شغل های صنفی در حوزه رسانه این شهرستان موافق بوده و از آن حمایت می کنم.

وی با بیان اینکه خبرنگاران شهرستان آستارا در قالب طرح های بوم گردی می توانند صاحب مسکن و در کنار آن واحدهای بوم گردی شوند تصریح کرد: تسهیلات خوبی در حوزه ایجاد واحدهای بوم گردی در روستاها با هدف جذب گردشگر و توسعه اقتصاد روستامحور از سوی دولت پیش بینی شده و در حال پرداخت است.

فرماندار شهرستان آستارا با اشاره به زدوبندهای صورت گرفته در مسکن مهر این شهرستان این پروژه را یک چالش بسیار بزرگ برای شهرستان آستارا دانست و خاطرنشان کرد: براساس آخرین تحقیقات صورت گرفته حجم سوء استفاده ها و تخلفات مالی در این پروژه، بالای 13 میلیارد تومان بوده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تخلفات مالی مسکن مهر آستارا بالای 13 میلیارد تومان است

تخلفات مالی مسکن مهر آستارا بالای 13 میلیارد تومان است