مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 27 اسفند 1396 ساعت 12:112018-03-18سياسي

روایت آزادیخواه از جزییات نشست غیرعلنی امروز مجلس با دبیر شورای عالی فضای مجازی


حجت الاسلام احد  آزادیخواه نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی جزییات نشست غیرعلنی امروز مجلس با دبیر شورای عالی فضای مجازی را مطرح کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو،حجت الاسلام احد آزادیخواه نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی در گفت وگویی، با اشاره به نشست غیرعلنی امروز مجلس، گفت: در این نشست سید ابوالحسن فیروزآبادی دبیر شورای عالی فضای مجازی و رییس مرکز ملی فضای مجازی کشور گزارشی را از فضای مجازی و وضعیتی که ما در آن قرار داریم به نمایندگان ارائه کرد.

وی افزود: دبیر شورای عالی فضای مجازی عنوان کرد که فضای مجازی با رویکرد اجتماعی شدن و اطلاعاتی شدن جامعه پیش آمده و عصر ارتباطات به عصر اتصالات تبدیل شده است.

نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی، اظهار داشت: فیروزآبادی در گزارش خود گفت که فضای مجازی در واقع بسط دادن و گسترش دادن فضای حقیقی است.

آزادیخواه خاطرنشان کرد: دبیر شورای عالی فضای مجازی اظهار داشت که فضای مجازی مسیر فضا را از مسیر سیاسی، اقتصادی به سمت اقتصادی، اجتماعی سوق می دهد و اگر ما امروز دیجی کالا نداشتیم مطمئناً آمازون آمریکا حتماً وارد کشور شده بود.

وی افزود: فیروزآبادی با بیان اینکه گوگل در 6 سال گذشته هر هفته یک شرکت با قیمت بالای یک میلیاردی را خریداری می کند عنوان کرد سالانه 4


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روایت آزادیخواه از جزییات نشست غیرعلنی امروز مجلس با دبیر شورای عالی فضای مجازی

روایت آزادیخواه از جزییات نشست غیرعلنی امروز مجلس با دبیر شورای عالی فضای مجازی