مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 27 اسفند 1396 ساعت 10:262018-03-18سياسي

خاطره ای از حداد عادل درباره رهبر انقلاب در مجله لبنانی


سیصد و هفدهمین شماره از ماهنامه بقیه الله در یکصد و سیزده صفحه از سوی جمعیت فرهنگی اسلامی المعارف وابسته به حزب الله در بیروت منتشر شد که در آن به مسئله کتاب و کتابخوانی توجه ویژه شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، در این شماره عناوین اعتقادی، فقهی، اخلاقی و سیاسی ذیل را می خوانیم: - مطالعه.

بسوی امتی که مطالعه کند، گفتگویی با حسن فضل الله نماینده مجلس - تا خواننده کتاب و نویسنده شوی، از فاطمه برّی - رهبر چه چیزی مطالعه می کند؟ جمع آوری حوراء مرعی عجمی - جهاد علما در محافظت از میراث مکتوب، اثر شیخ عامر الترکمانی - طرح های خلاقانه برای کتابی که پیش روی توست، تجقیق نقاء شیث - کتاب، گرمابخش ترین چیز تاکنون، تحقیق کوثر حیدر - دیدار با محبوب، نوشته مهدی قزلی - بخوان، احکام منتخب از آیت الله العظمی خامنه ای - کتاب رهبران شهدا، معرفی شهید سید عباس موسوی، از زینب صالح - نگاهی به کتاب: انا و الکتاب، از حوراء حمدان از جمله موارد قابل توجه در این شماره، می توان به معرفی کتاب انا والکتاب که درباره دیدگاه های رهبر معظم انقلاب در خصوص کتاب و توصیه های ایشان در این باره است اشاره کرد.

این کتاب به همت جمعیت المعارف و مرکز تألیف و ترجمه نون منتشر شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خاطره ای از حداد عادل درباره رهبر انقلاب در مجله لبنانی

خاطره ای از حداد عادل درباره رهبر انقلاب در مجله لبنانی